REGULAMIN ZAKUPU USŁUGI WIRTUALNEGO BIURA DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. DEFINICJE
-
- Biuro – biuro pod adresem ul. Sienna 9, 70-542 Szczecin
- System – strona internetowa pod adresem sienn9.pl wraz z panelem płatności online
- Formularz – formularz elektroniczny służący do wykupienia usługi wirtualnego biura
- Klient – osoba fizyczna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub prawna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych w rozumieniu kodeksu cywilnego, lub inna osoba nieposiadająca osobowości prawnej korzystająca z Systemu w celu zakupu usługi wirtualnego biura w celu wykonywania działalności gospodarczej lub statutowej.
- Zakup usługi – zakup dokonywany poprzez System.
- Operator – ILS Jagoda Żyłkowska, ul. Sienna 9, 70-542 (NIP: 8522322853, REGON: 320872146), wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii.
- Administrator– ILS Jagoda Żyłkowska, ul. Sienna 9, 70-542 (NIP: 8522322853, REGON: 320872146).
2. ZAKUP USŁUGI
- Klient wykupuje usługę w Systemie poprzez stronę internetową sienna9.pl
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do Systemu z przyczyn od niego niezależnych. Operator może zawiesić dostęp do Systemu, jeśli jest to konieczne do usunięcia zaistniałych awarii, zagrożeń lub innych nieprawidłowości jak również ze względów bezpieczeństwa.
- Klient wykupując usługę zobowiązany jest prawidłowo wypełnić Formularz. Operator nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowane usługi z powodu nieprawidłowego wypełnienia przez Klienta Formularza bądź z powodu podania w Formularzu nieprawdziwych, błędnych lub niekompletnych danych, w tym nieprawidłowego adresu e-mail.
- Klient, który prawidłowo wypełnił formularz otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zlecenia na przygotowanie przez Operatora umowy i innych dokumentów z nią związanych na podany w Formularzu adres email.
- Warunkiem otrzymania przez Klienta potwierdzenia jest prawidłowe wypełnienie przez niego formularza i podanie prawidłowego adresu email.
- Potwierdzenie przyjęcia zlecenia przez Operatora na przygotowanie umowy i innych dokumentów z nią związanych wraz z potwierdzeniem uznania płatności zostaje przesłane na adres email Klienta. Jeżeli informacje podane w Formularzu nie będą wystarczające do przygotowania umowy i innych dokumentów z nią związanych, Klient zostanie poproszony przez Operatora o przekazanie dodatkowych informacji.
- W terminie do 3 dni roboczych od dnia przekazania przez Klienta wszystkich niezbędnych danych do zawarcia umowy, Klient otrzyma na podany adres e-mail umowę i inne dokumenty z nią związane indywidualnie przygotowane do jego potrzeb.
- Opłata za przygotowanie umowy i innych dokumentów związanych z umową wynosi 200 zł (słownie: dwieście złotych) brutto.
- W przypadku gdy dojdzie do zawarcia umowy opłata, o której mowa w punkcie 2.8. zaliczona jest na poczet ceny za zakupioną usługę.
- W przypadku gdy do zawarcia umowy nie dojdzie z przyczyn leżących po stronie Klienta opłata, o której mowa w punkcie 2.8. nie podlega zwrotowi.
- W przypadku gdy do zawarcia umowy nie dojdzie z przyczyn leżących po stronie Operatora, Operator zwróci Klientowi opłatę, o której mowa w punkcie 2.8.
- W przypadku gdy do zawarcia umowy nie dojdzie z przyczyny leżących po stronie Operatora, a Klientem jest konsument, Operator oprócz zwrotu opłaty, o której mowa w punkcie 2.8. dokona zapłaty na rzecz Klienta – konsumenta w wysokości odpowiadającej wysokości opłaty, o której mowa w punkcie 2.8.
- Umowa zostaje zawarta z chwilą podpisania jej przez obie strony.
3. WARUNKI TECHNICZNE
Do przeglądania oferowanych przez Operatora usług oraz dokonania ich zakupu drogą elektroniczną, niezbędne jest, aby Klient korzystał z urządzeń spełniających następujące minimalne wymagania techniczne:
- posiadanie urządzenia, tj. komputera, notebooka lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet;
- posiadanie przeglądarki internetowej:
- a) Internet Explorer w wersji 9.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies lub
- b) Mozilla Firefox w wersji 30.0 lub nowszej z włączoną obsługą apletów Java, JavaScript i Cookies lub
- c) Google Chrome w wersji 30.0 lub nowszej z włączoną obsługą apletów Java, JavaScript i Cookies lub
- d) Opera w wersji 12.0 lub nowszej z włączoną obsługą apletów Javy, JavaScript i Cookies lub
- e) Apple Safari 5.0 lub nowszej z włączoną obsługą apletów Javy, JavaScript i Cookies;
- posiadanie oprogramowania obsługującego pliki w formacie .pdf,
- obsługującego minimalną rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli,
- posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
4. PŁATNOŚĆ
- Klient po zaakceptowaniu treści Regulaminu oraz uzupełnieniu Formularza wpłaca opłatę poprzez system płatności. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione usługi: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
- Po zatwierdzeniu wpłaty opłaty Klient jest informowany za pomocą e-maila o statusie jego płatności.
5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ OPERATORA
- Operator zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań w celu realizacji usługi.
- W przypadku zaistnienia zdarzeń siły wyższej, niezależnych od żadnej ze stron, takich jak katastrofy, klęski żywiołowe, wojna, strajki i inne wyjątkowe sytuacje uniemożliwiające realizację zamówionej usługi, Operator nie będzie ponosić odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.
6. REKLAMACJE
- Klient może składać reklamacje, jeżeli zakupiona usługa nie jest realizowana przez Operatora lub jest realizowana niezgodnie z zawartą umową.
- Reklamacja może zostać złożona pisemnie lub zostać przesłana drogą e-mailową na adres: [email protected]. W treści reklamacji wskazać należy co najmniej: imię i nazwisko Klienta, dane dotyczące umowy, opis zgłaszanych zastrzeżeń, adres do przesłania odpowiedzi na reklamację.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Operator zwróci się do Klienta składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Operator rozpoznaje reklamacje w terminie 30 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, tj. uzupełnionej w trybie przewidzianym w wskazanym powyżej.
- Operator przesyła odpowiedź na reklamację na adres e-mail wskazany przez Klienta składającego reklamację lub na adres korespondencyjny przez niego wskazany.
- Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
7. DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zmianą ogłoszoną w Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), (dalej: RODO), jest ILS JAGODA ŻYŁKOWSKA z siedzibą w Szczecinie, ul. Sienna 9, 70-542 Szczecin.
- Zasady przetwarzania danych osobowych oraz prawa użytkowników zostały określone w Polityce prywatności dostępnej na stronie.
8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Klient będący konsumentem ma prawo (zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 1 do Regulamin, zaś wzór oświadczenia o odstąpieniu stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.
- Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
9. AKCEPTACJA REGULAMINU
- Klient akceptuje Regulamin zaznaczając opcję „Zgadzam się”, co oznacza, iż zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu, rozumie i akceptuje jego warunki oraz jest świadomy konsekwencji z nich wynikających. Jeżeli Klient nie zaakceptuje Regulaminu, spowoduje to brak możliwości dokonania zakupu.
Załącznik nr 1
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Załącznik nr 2
POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ PRZEZ KONSUMENTA